21.5.14

Trans1

1. "Jag vill inte fastna i ditt nätverk
Eftersom det finns spindlar överallt
Utanför, slog jag dig blodig tills du vet hur det känns i kärlek"

2. "Min kropp slagverk pulserar under palm
Använd den som en radar som helst på min hud
Lär dig att lura mig , föredrar ditt fel av tystnad
De är verkligen underbara och min abstinens
Klinga av något som aldrig kan hända
Och en del betalar för ett slagträ i huvudet
Bara skynda dig, jag vill glömma
Lär dig lura mig att allt är som det ska vara"

3. "När jag var liten har jag liljor klementiner
Om flygningen inom reptiler i den döda vinkeln
Du målar bara ett av hans ögonbryn
Men vem är egentligen till bokmärke
De som kör för första gången eller skrikande
Denna fantastiska hem sodastreamen för hela klassen
Men vem som är ansvarig för fjärilen"

4. "Du har ingen aning om hur du ser ut
I ljuset av detta
De är silver glitter
Imprint löv på mig
De kan inte avfärdas
Min svarta katt i natten
Med vassa morrhår redo att attackera, men du kan
Vi glömmer inte, alla
Bara en annan
Vi kyls på marken och
förblir pärlor"

5. "Hur många nätter har jag slagit ihjäl
Tills morgonen efter vakna upp med ett blåsljud ännu högre
Ödelade tomater, slip peptalk
Känn dig inte med din plan lågt till högt?
Mina ben drivs i en hast , från huvud -shots
Nedan nedförsbacke snabbt du Möjligen kan inte falla
Min katt är svart eyeliner , utan att spricka Lockade
Har du en fråga eld, ja, du gör mig, snälla?
Hur många skor har jag testat mina vingar?
Hittills verkar ingen du kan inte föreställa
Om den typ av förändring, är det När började blir gammal ful?
Du vill vara en medelåldersman före"

6. "Whispers tystare än andra företag inte anstränga nacken alls
Enheter av något som ingen vet de andra namn under Atempausenauf terrassen
Solo går genom lägenheten aldrig läst deras böcker långa
Under studielån fast det skrämde när du bakar muffins och ger bort dem
Hur ska bussen för att komma dit , så jag har tid att läsa horoskop
Innan tåget inte vågar titta på folk jag tycker om att träffa
Vet inte något mer när det kommer Glöm det
Kan inte vara närvarande i nuet och inse att någon samtidigt uppleva det
Jag undrar inte på att det finns tillräcklig intensitet
Gör ingenting, men inser allt som händer
Dessa är samma i musklerna i samma huden till samma position tre år efter"

7. "Något stort that will aldrig komma när du bara drömma
Vet inte vad som väntar, så varför vara rädd
Tänka på alla de beslut som hade lett till
Eller var det bara en tillfällighet, de atomära motioner
Vänta inte hårt har du glömt helgen och veckodag
Så länge du står stilla du blir kvar
Så länge du håller någon kommer att falla
Vill du gråta alla saknade bitar
Eller du inte vill nöja sig med det enda"

8. "När hon var på toaletten på ace, jag lutad mot väggen
Om du hör ovanliga röster talar inte höra
Hedges var rött utanför av vägen
Du har någon, det gör inte ont som
Hur gammal är du, som har gjorts har gått igenom så mycket
Vi skrattar på vinden, på teatern
Vi finns på vinden, jag är full och visar saker (om mig)
Har du eld ikväll krävs inte
Det är lätt"

9. "På tåget hem och lyssna på alla passagerare
Med slutna ögon , kan du också genomföra dina egna färger?
För denna verklighet var inte tillräckligt bra för dig och dina vänner?
Bara till GPS , måste den passera och inte längre
Jag svårt att andas, som om du var i närheten när jag ligger ensam hemma
Ska vi stanna vaken minnen av att titta på när vi var unga
För några timmar sedan bomme , järnvägsspåren drabbade i min arm och skärm bröt
I klättring högt över marken, aldrig falla slå mig om jag gör det
Inte någonsin tänka mig att vilja aldrig sluta, för att hålla mig
Klättring trädet faller högt över marken, slog aldrig mig när jag faller
bor på tredje våningen"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar