16.6.14

3000

Jag fick ett leende när, dörrarna öppnades
Ingen tanke på att, bita av naglarna (längre)
Jag hade hatten, upp på hennes axel
Jag tycker om såna som dig, är det något jag kan göra åt det?
Svaret kom så snabbt att, jag lossnade i kanterna på pizzan
Kan du hålla masken åt mig, medan jag knyter skosnörena?
Jag hittade en alvedon på golvet, på tåget och tog den och den hjälpte
Jag lovar du kan få tre tusenlappar, för dina vackra ögonfransar
You left so I write, under stjärnhimlen i mitt rum
You only live once, lärde barnet det andra i soffan
Men de visste inget, om bostadsbristen, polisvåld och whiskey
De visste inget, om konsekvenser
De visste inget om Berlin, salt på en snigel berör väl ingen
Förrän en främling bryter revbenen, för andra gången
You're right so I left, underbar överklädd
Det är dresscode no smoking, här inne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar