13.8.14

Jag gick dit ensam till en öppen betonglokal i ett annat land
Om de kan så kan jag nog också i alla fall
Jag hade känslan av att inte återvända, bara klippa av
Om någon annan kan så kan jag nog också i alla fall

Jag drömde i natt att vi hade sex och att allt helt plötsligt blev bättre
Som om jag är i molnet tappar jag begrepp om tiden
Efter tequilan står jag där i mitten bredvid en svart t-shirt
Om de andra kan så kan jag nog också dansa

Vi var födda för att det skulle göra ont i bröstet av att höra vissa låtar

Även under sömnlösa nätter är du diamanter. Jag är kär i dig fast jag inte känner det själv.

Jag förbereder svar på tal till frågor jag inte vill ska ställas, men när jag hör dem blir jag så ställd att jag glömmer allt.


Allt är äckligt för du tycker det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar